opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Darling Diva Polish - GTO

Publicerad 2016-09-14 08:58:00 i Allmänt,

Hej på er! Hello there!
 
Dags för Grön Onsdag hos Karin, en av de trevligaste temadagarna under veckan! Jag känner för bling delxue idag, så varför inte använda en glitterbomb från Darling Divas "Muscle Cars"-kollektion!
 
Darling Diva Polish "GTO" är ett skirt grönt jellylack som är packat med gröna & turkosa glitter, vissa glitter är holografiska och gnistrar såklart lite mer än de andra i regnbågens färger. Åh det är så vackert!
Bästa kompisen började däremot sjunga julsånger när hon såg det, så detta åker nog med all säkerhet fram till jul igen! ;)
 
Jag valde att lägga "GTO" över ett mörkgrönt lack för att få det att täcka med färre lager, så det blev 2 lager över 1 lager av Kicks "Jewel of Denial". Bra formula, man får med mycket glitter på penseln och är relativt lätt att applicera. Jag har 2 mycket tjocka lager topplack ovanpå för att få till en slät finish.
 
Darling Diva Polish "GTO" is a sheer green jellypolish that is packed with green and teal glitters, some of the glitters are holographic and sparkles a bit extra. It's sooo beautiful!
I decided to layer "GTO" over a dark green polish so it would cover better in fewer coats, so 2 coats over Kicks "Jewel Of Denial". Good formula, you get a lot of glitter on the brush and it's pretty easy to apply. I have 2 very thick coats of top coat on top to get a smooth finish.
 
Alla bilder + filmklippet är fotade utomhus i solen. Och ursäkta regndropparna, precis när jag skulle börja fota så kom regnet och sen försvann solen...
All pictures + filmclip is photographed outside in the sun. Sorry about the raindrops, just when I was going to start taking pictures the rain came, and then the sun disappeared.
 
 
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2016-09-14 17:46:11

Åh så vackert! Ångrar lite att jag inte passade på att köpa detta när det fanns på Edgypolish - men jag har det rosa o samma kollektion faktiskt. :)

Svar: Jag hade tur när jag hittade detta på en blog sale, samma sak med Little Red Corvette som också hör till kollektionen. =)
Zophie

Postat av: Anki

Publicerad 2016-09-14 20:34:31

Superfint och perfekt blingigt.

Svar: Håller med helt i vad du skriver! =)
Zophie

Postat av: Nageldraken

Publicerad 2016-09-14 21:15:36

Men så vackert! Jag har några lack ur Muscle Cars-kollektionen, men inte det här, sorgligt nog... Får trösta mig med något ur drösen med gröna glitterlack som jag faktiskt har. :-)

Svar: Hahaha, ibland så önskar man att man kunde ha alla lack som finns! =)
Zophie

Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Publicerad 2016-09-14 21:49:03

Så himla vackert! Förstår inte varför jag inte skaffade detta!

Svar: Visst är det vackert! =)
Zophie

Postat av: Emma P

Publicerad 2016-09-19 16:48:48

Åh det här är så vackert! Muscle Car var verkligen en magisk kollektion!

Svar: Visst är det fantastiskt! Önskar att jag hade haft fler än 2 ur den kollektionen! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela