opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Models Own - Coctail

Publicerad 2016-09-01 08:51:06 i Korall, Models Own, Neon,

Hej på er! Hello there!
 
1 september och solen skiner idag så vi kör på med ett neon, trots att sommaren tekniskt sett är slut så har jag sommar i sinnet än! Och jag har några lack kvar att visa er från de äldre "Polish For Tans"-kollektionerna från Models Own, och denna är nog min favorit!
 
Models Own "Coctail" är ett galet korall-orange-rött neonlack som man nästan får ont i ögonen av att titta på! Är nån nyans mer lysande än China Glaze "Red-y To Rave" som är mitt favoritneon från China Glaze.
 
3 lager, bra formula och rätt lätt att lacka med. 1 lager topplack.
 
Models Own "Coctail" is a crazy coral-orange-red neonpolish that almost makes your eyes sore. I love it!
3 coats, good formula and pretty easy to apply. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela