opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Models Own - Malibu Pink

Publicerad 2016-09-06 08:34:17 i Creme, Models Own, Neon, Rosa,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa ytterligare ett lack ur Models Own pågående kollektion "Polish For Tans", jag vet att det är september nu och att sommaren tekniskt sätt är över, men jag har sol i sinnet och sommar i minnet!
 
Models Own "Malibu Pink" är ett rosa cremelack med en svag dragning åt lila, jag vet inte om jag vill kalla detta neon men det är bra nära.
 
3 lager, något rinnig på första lagret, men "fastnar" på sig själv på andra och tredje lagret, så formulan känns ändå bra och det är rätt enkelt att applicera. 1 lager topplack.
 
Models Own "Malibu Pink" is a pink cremepolish with a hint of purple. I don't know if I would call this a neon, but it's almost there.
3 coats, a bit runny on the first coat, but it sticks to itself on the second and third coat, so the formula is still pretty good and pretty easy to apply. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela