opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Nordic Cap - NP51

Publicerad 2016-09-07 08:46:24 i Duochrome/Multichrome, Grön Onsdag, Grönt, Nordic Cap, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Dags för Grön Onsdag hos Karin igen och idag visar jag ett vackert budgetlack som jag även visat förr, men även våra äldre & billigare lack förtjänar kärlek, så varför inte visa det igen?!
 
Nordic Cap "NP51" är ett ljusare grön lack som även har nån droppe blått i sig och med massor av guldskimmer som nästan ger det en liten duokrom effekt. Mycket tjusigt enligt mig!
 
3 lager, rätt bra formula och rätt enkel att applicera, men det blir rätt mycket borststreck så lacka med så raka drag du kan för att minska tydligheten av dessa. Inget topplack.
 
Nordic Cap "NP51" is a lighter green polish with a drop of blue in it and a ton of goldshimmer that gives this polish a kind of duochrome effect. I like it!
3 coats, pretty good formula and pretty easy to apply, but it gets a lot of brushstrokes, so polish as straight you can to make the brushstrokes appear less. No top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ingegerd

Publicerad 2016-09-07 11:35:01

ja det förtjänas att vsa igen,det är snyggt!

Svar: Visst är det! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2016-09-07 17:56:37

Kanonsnyggt, och bra pris dessutom. =)

Svar: Japp & japp! =)
Zophie

Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Publicerad 2016-09-07 21:59:15

Det här är en av mina absoluta favoriter från Nordic Cap

Svar: Min med! =)
Zophie

Postat av: Anki

Publicerad 2016-09-08 12:31:33

Fint och billigt...kan det bli bättre?

Svar: Troligen inte! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela