opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Purrfect Pawlish "The Cheshire Cat Collection"

Publicerad 2015-02-04 11:03:00 i Allmänt, Purrfect Pawlish,

Hej på er!
 
För några veckor sen deltog jag i en utlottningstävling på FB om "The Cheshire Cat Collection" från det nystartade svenska indiemärket Purrfect Pawlish och lyckades vinna!
 
Jag blev överlycklig då lacken är otroligt vackra och jag brukar dessutom aldrig vinna nåt.
 
Kollektionen består av 3 lack, från vänster:
- The Big Grin.  "En glittermix i guld/koppar och holografiskt lila."
- Appearing and Vanishing. "Ett duokromt lack i lila/guld."
- We're All Mad Here. "Mikrochromeflakes i rosa/lila/guld/grönt."
(beskrivningarna är tagna från Purrfect Pawlish hemsida)
 
Flaskorna består av 10ml och är 5-free.
 
Tyvärr så lider jag ju nästan alltid av tidsbrist, så tyvärr hann jag bara swatcha 1 lager av "We're All Mad Here" över mitt befintliga lack (Revlon Chroma Chameleon "Aquamarine") på tummen igår kväll. Och 1 lager topplack över det.
Det var lätt att få med sig flakiesarna på penseln och det var lätt att sprida ut det på nageln. Och jag gillar verkligen att det fanns enstaka större flakes i flaskan med.
 
Fotat utomhus, mulet.
Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt trasiga nagelband, jag tänkte tyvärr inte på att det var trasigt när jag swatchade det...
 
Läs mer på Purrfect Pawlish hemsida: http://purrfectpawlish.bigcartel.com/
Eller gå in på deras FB-sida: http://www.facebook.com/purrfectpawlish
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Publicerad 2015-02-04 11:10:21

Va fint!!!:D och asnice att du vann!:D Jag brukar inte heller vinna haha :(

Svar: Tack! Ja, jag är jätteglad över att jag vann! Och jag ser verkligen fram emot att swatcha alla 3 på riktigt. =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-02-04 11:27:10

Såååå läckert! Stort grattis till dig! :-) Jag var bara tvungen att köpa kollektionen, kul med ett svenskt indiemärke tycker jag. :-)

Svar: Tack! Det är jätteläckert och jag tror inte att du kommer att ångra ditt köp! Och ja, det otroligt kul med ett svenskt indiemärke! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela