opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Golden Oldie Challenge - Grön: Depend - 2097 Sweet Jelly

Publicerad 2016-05-19 08:39:35 i Depend, Golden Oldie Challenge, Grönt, Strukturlack,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för mitt andra val för vecka 3 i Lacky Corners Golden Oldie Challenge som denna vecka ska innefatta gröna nagellack som vi älskar, men tyvärr inte använt på länge.
Detta lack har jag endast använt i en "skittle" som jag visade i bloggen i april för 2 år sen.
 
Depend "2097 Sweet Jelly" är ett blekgrönt strukturlack med små iriserande glitterpartiklar och känns väldigt passande på våren en varm dag som denna.
 
3 lager, bra formula och lätt att applicera men torkar långsamt.
 
Depend "2097 Sweet Jelly" is a pale green texturepolish with small iridecent glitterparticles. It is a perfect match for spring, especially a warm en sunny day like today.
3 coats, good formula and easy to apply but has a really slow drytime.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela