opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Golden Oldie Challenge - Rosa: Orly - Miss Conduct

Publicerad 2016-05-07 18:49:00 i Golden Oldie Challenge, Holo, Jelly, Orly,

Hej på er! Hello there!
 
Idag börjar jag haka på en ny utmaning som vår kära Helena på Lacky Corner startat: Golden Oldies Challenge - Det är dags att visar upp våra äldre lack igen så att de får lite kärlek!
Utmaningen pågår veckovis och vi ska visa mellan 1-5 lack ur veckans färgtema. Tyvärr var jag upptagen under veckan, så jag visar endast 1 lack ur första veckans utmaningsfärg Rosa, vilket känns lite typiskt då jag älskar rosa lack och har många äldre rosa favoriter i samlingen.
 
"Miss Conduct" visade jag i bloggen under 2015, och är ett hallonrosa jellylack med tonvis av holografiska flecks. Det är underbart och jag bara älskar't!
 
2 lager, lättapplicerat och bra formula. Vad mer kan man begära? 1 lager topplack.
 
"Miss Conduct" is a raspberry pink jellypolish with tons of holographic flecks.
2 coats, easy to apply and a good formula. What more can you ask for? 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solsken.
All pictures are photographed outside in the sun.
 
 
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2016-05-09 07:27:54

Läckert, mörkrosa och bling, oemotståndligt. :)

Svar: Det är helt underbart! 1 av mina topp-10-lack! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela