opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Månadsfavoriter för Juni

Publicerad 2016-07-01 09:48:00 i China Glaze, Månadsfavoriter,

Hej på er!
(Sorry, no English in this blogpost)
 
Dags att summera lackfavoriterna för Juni.
Detta var inte lätt, men jag bestämde mig för att de 4 lacken jag köpt från China Glaze "Lite Brites"-kollektion var mina absoluta favoriter i Juni.
 
 
Läs mer om lacken i inläggen nedan:
1. China Glaze - Let's Jam
 
Jag har fortsatt delta på Helenas Golden Oldie Challenge, Emelies Blå Måndagar och Karins Gröna Onsdagar den här månaden vilket har varit väldigt trevligt! Och ska försöka fortsätta vara med så gott jag kan. =)
 
Nu går jag på semester i 3 veckor, men jag ska fortsätta blogga lite även under semestern även om det troligen inte blir lika många inlägg. =)
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ingegerd

Publicerad 2016-07-01 11:10:44

ja det ha varit fina lack du visat , jag gillar neoner!!!

Svar: Tack! Uppskattas att folk gillar det man visar här i bloggen! 😊
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela